Výlet na Floridu

Vítám vás zpátky na mém blogu dnes vám povím o mém výletě na Floridu.

Zhruba před dvěma týdny jsem se vydal navštívit mého kamaráda z Brna, který teď bydlí s rodiči na Floridě. Předem jsem si to domluvil ve škole a také s výměnnou - hostitelskou rodinou. Charles, výměnný otec, mě ráno hodil na letiště a sám jsem pak letěl do Miami. Po asi čtyř a půl hodinovém letu jsem přistál v Miami a tam už na mě můj kamarád čekal v autě. Vzhledem k tomu, že kamarád bydlí na západním pobřeží Floridy a cesta tam autem trvá 2 hodiny, jsme se rozhodli, že strávíme nějaký čas v Miami, abychom si na chvíli od toho cestování odpočali. Jeli jsme tedy na slavnou Miami beach. Před tím, než jsme ale šli na tu pláž jsem se musel převléct, protože jsem byl oblečený stejně jako když jsem odlétal z Colorada, kde bylo pod nulou a na Floridě bylo celý týden okolo 25 stupňů celsia.

Když jsme přišli na Miami beach, tak bylo všude asi milion lidí. A ta samotná pláž byla obrovská. Chvíli jsme se tam procházeli, ale kvůli tomu, jaké bylo vedro jsme se šli raději najíst. Celou dobu jsme si u toho povídali, protože jsme se neviděli asi už 8 měsíců. Po pár hodinách strávených v Miami jsme se rozhodli, že je čas jet na druhou stranu Floridy. Ještě před tím, než jsme ale přijeli k nim domů, šel jsem koupit něco jeho mamce, abych jí poděkoval, že mě u nich nechá na týden bydlet.

Druhý den jsme neztráceli čas a hned jsme šli na pláž. Vzhledem k tomu, že byl víkend, tam bylo ale hodně lidí. I tak to bylo ale super, protože bylo nádherné počasí a pláže na Floridě jsou hodně dlouhé, takže si můžete najít místo, kde není moc lidí. Vzhledem k tomu, že bydlí v sousedství, ve kterém mají veřejný bazén, posilovnu a golfové hřiště, tak jsme si každý den večer šli sednout do vířivky.

Třetí den jsme dělali to samé jako den předtím. To znamená, že jsme šli na pláž a poté večer do vířivky.

Čtvrtý den jsme vstávali brzo ráno a jeli jsme zhruba 4 hodiny do Orlanda. Tam jsme jeli navštívil Universal Studio. Pro ty, kteří neví, co to je, tak Universal Studio je obrovský zábavní park, ve kterém je spousta atrakcí, které jsou s tématy filmů a seriálů. My jsme tam jeli na dva dny, protože Studio má 2 časti. Islands of Adventure je jedna a druhá část je pak to Universal studio.

My jsme se rozhodli, že první den strávíme v Islands of Adventure. Tam jsme prvně navštívili atrakci, která nás vystřelila zhruba 50 metrů do vzduchu a pak nás pustila volným pádem dolu. Musím přiznat, že jsme u toho dost řvali. Další atrakce, kterou jsem navštívili byla horská dráha, která byla na téma Jurský svět. Když na nás přišla řada a sedli jsme si, tak jsem si říkal, že to nebude tak hrozné… Mýlil jsme se… Tato horská dráha jela tak rychle a byly tam různé otočky hlavou dolů, že jsem myslel, že to nepřežijeme. I když to trvalo jen pár minut, přišlo mi to nekonečné.

Poté jsme přišli do vesnice která byla ve stylu Harryho Pottera a najedli jsme se. Když jsme tam jedli tak jsme si všimli že tam měli jídla a pití pojmenována  jako ve  filmu Harry Potter.  Když jsme odešli z vesnice tak jsme šli k hradu který byl zmenšenina hradu z Harryho Pottera a vevnitř jste si to tam mohli projít a pak tam byla atrakce na kterou jsme také šli. Byla to 3D atrakce kde jsme hráli Famfrpál s Harrym Potterem. Když jsme si prošli městečko Harryho Pottera tak jsme se vrátili do Jurského světa a tam jsme šli na vodní atrakci, kde jsme se prvně projeli okolo různých dinosaurů, kteří byli buď ve vodě a nebo na okraji vody a poté nás to vzalo nahoru a pak jsme volný m pádem padali a dolů kde jsme přistáli do vody. Poté byli všichni úplně mokří, ale v tom vedru to bylo osvěžující. Poté jsme šli do městečka superhrdinů. Další atrakce, kterou jsme našli,  byl Spiderman. Spiderman byla taky 3D atrakce, kde jsme se houpali na pavučinách se  Spidermanem a zachraňovali jsme New York před zloduchy. Musím říct, že všechny atrakce tady byly neuvěřitelně udělané a všechny se mi hrozně líbily. Poté jsme šli k Halkovi, což byla další horská dráha. Toto byla zatím asi největší horská dráha, kterou jsem kdy vidě,l ale byl jsem na to hrozně natěšený. Musím říct že to ale nebylo nic hrozného naopak se mi to hodně líbilo a v porovnáním s horskou dráhou ve stylu Jurského světa jsem se nebál ani trochu. Spali jsme hotelu, který jsme si na jednu noc pronajali.

Druhý den jsme šli do Universal studios. Tam jsme začali tím, že jsme šli na Transformery. To byla také 3D atrakce, kde jsme jezdili spolu s Transformery a zachránili jsme svět před záhubou.

Poté jsme šli do městečka Springfield, což bylo přesně jako Springfield že Simpsnů a tam jsme šli na další 3D atrakci, kde jsme se snažili utéct spolu se Simpsonovíma před Levákem Bobem. Poté jsme šli do dalšího městečka Harryho Pottera. Tentokrát se jednalo o příčnou ulici, kde bylo úplně všechno od banky Gringotů po Olivanderův obchod s hůlkama. Tam jsme se zase najedli a šli jsme na další atrakci.

Tentokrát se jednalo o 3D atrakci ve stylu Fast and Furious. Tam jsme prvně prošli garáží, kde byly auta přesně jako byla auta v Fast and Furious a potom jsme šli do místnosti, kde už na nás čekal nějaký člověk, který nám vysvětlil co budeme dělat .Na obrazovce nám promítli nahrávku, kterou natočili herci z filmu Fast and Furious. Ti nám řekli kam máme jít dál a co dělat. Otevřeli se dveře a přišli jsme do další místnosti, kde už nás čekal nějaký druhý týpek. Ten nám popsal situaci, ve které se právě nacházíme. Pak nám tam na televizi promítl další nahrávku. Tyto nahrávky byly udělané vlastně jako kdybysme s nimi zrovna telefonovali. Poté se otevřely další dveře a my se už prošli přímo k té atrakci, kde jsme si sedli do autobusu. Ten nás pak převezl do jiné budovy a tam to začalo. Celkově se mi to hrozně líbilo a hrozně zajímavé mi přišlo že tam byly hologramy, které jsem předtím ještě nikdy neviděl. Celkově bych řekl, že tady tahle atrakce se mi líbila ze všech úplně nejvíc.

Poté jsme si prošli zbytek Universal studio a jako poslední atrakci jsme si nechali tu největší horskou dráhu,která je tady v tomto parku. Když nás přišla řada tak jsme si sedli úplně do přední řady a to byla chyba. Tato horská dráha začala tak, že nás to vyneslo do zhruba 50 m ve sklonu 90°. Poté nás to pustilo dolů a celá tato jízda trvala asi 3 min. Když to skončilo, byli jsme rádi, že jsme se odvážili na to jít, ale už nikdy na to znovu asi nepůjdeme. 😂

Tento den jsme pak zakončili tím že jsme šli opět na Transformery a pak jsme se vydali na čtyřhodinovou cestu zpátky k němu domů.

Zbylé 3 dny mého výletu jsme pak strávili na pláži a jednou jsme šli navštívit obrovský kostel v Ave Maria.

Tento výlet byl určitě jeden z těch nejlepších, co jsem tady zažil. Jsem hrozně rád, že jsem tohle mohl podniknout a že jsem mohl strávit čas v jiném státě se svým českým kamarádem.

Universal Orlando

Universal Studios

Harry Potter Hrad

západ sllunce na pláži

Kostel v Ave Marii

Samuel Provazník

Samuel Provazník, Boskovice - Brno
student v USA, výherce stipendia, ročník 2021-2022

Jmenuji se Samuel, je mi 17 let a jsem z Boskovic. Rád sportuju a fotím.