Karibik a návrat do školy

Vítám vás zpátky na mém blogu, dnes vám povím o mém druhém týdnu v Karibiku a začátku druhého pololetí.

V mém minulém blogu jsem vám popisoval můj první týden v Karibiku, tak teď na to rovnou navážu. Druhý týden jsme začali tím, že jsem se brzy ráno vydali na vedlejší ostrov, který se jmenuje St. John. Jeli jsme tam lodí, na které jsme měli auto, abychom mohli po tom ostrově jezdit. Za celý den jsme navštívili tři pláže, které byly neuvěřitelně krásné. Na dvou z nich se mi podařilo znovu plavat s rejnokem, který se tam hledal potravu. Na ostrově jsme zůstali do odpoledne a poté jsme se západem jeli lodí spět na St. Thomas. Když tak porovnám tyto dva ostrovy, tak mi přijde, že St. John má hezčí pláže. Každopádně další tři dny jsme jezdily po St. Thomas a navštívili jsme další tři nové pláže, kde se dalo dobře potápět pouze s brýlemi. Poslední den jsme strávili na pláži, kterou jsme navštívili hned první den, co jsme přijely a podle mě je to ta nejlepší pláž na celém ostrově. Zvíře, které je typické pro Karibik, je mořská želva a za celou dobu jsme neviděli ani jednu, která by byla volně ve vodě. Ale to se právě změnilo tady na této pláži v náš poslední den. Normálně jsme plavali, když jsme najednou viděli asi pět malých a jednu velkou želvu. Bylo to něco neuvěřitelného a upřímně jsem nečekal, že toto někdy uvidím. Bylo to to nejlepší překvapení, které jsme mohli poslední den dostat.

Další den jsme se už jen sbalili a odletěli jsme. Letěli jsme zase na Floridu a pak zpět do Colorada.

Kvůli naší dovolené jsme se sourozenci zameškali první tři dny školy, ale to naštěstí nevadilo, protože si studenti teprve dolaďují rozvrh. Druhý týden jsme ale zase chodili normálně do školy. Musím říct, že jsme si zase musel zvyknou na pravidelnou školu, a hlavně na to že je tu každý den pod nulou a já jsem byl 14 dní zvyklý na 30 stupňů celsia.

pláž

Loď ze St. John

St. Thomas

Samuel Provazník

Samuel Provazník, Boskovice - Brno
student v USA, výherce stipendia, ročník 2021-2022

Jmenuji se Samuel, je mi 17 let a jsem z Boskovic. Rád sportuju a fotím.