Woodbridge - California

Když jsem zjistila, že pojedeme na závody do Kalifornie, tak jsem byla nadšená!

Díky cross country jsem poznala kamarády, se kterými trávím téměř každý den a díky nim si svůj roční pobyt tady moc užívám. Hostitelská rodina je moc milá, ale kdybych tu nepoznala kamarády, tak by to přece jenom nebyla taková sranda. Moc si s nimi rozumím a ráda s nimi trávím čas. Když jsem zjistila, že pojedeme na závody do Kalifornie, tak jsem byla nadšená!

17. Září ráno jsme všichni nasedli do autobusu a vyrazili. První dvě hodiny jsme byli plní nadšení, ale zbytek cesty jsme většinou prospali. :D Měli jsme po cestě pár zastávek na záchod, na jídlo a naše předposlední zastávka byla v místě závodu, kde jsme si proběhli trasu, rozcvičili se a byli připraveni po náročném dni v autobusu jet do hotelu na večeři. Bohužel se náš autobus porouchal, takže jsme museli čekat dvě hodiny na jiný, který nás konečně dovezl na hotel. Byli jsme hladoví a unavení. Najedli jsme se dobrého jídla, zašli jsme na chvilku do bazénu a šli jsme spát.

Další den nás k večeru čekaly závody, ale před tím jsme měli celý den volno. Nic moc velkého jsme dělat nemohli, protože jsme chtěli být připraveni na závod a tak jsme hráli xbox a deskové hry a povídali jsme si. Čekat celý den na závod není příjemné, protože o tom přemýšlíte celý den a jste nervózní, takže když už jsme se konečně dostali do autobusu na cestu na závody, tak jsem byla ráda, protože jsem věděla, že už to budu mít brzo za sebou. Zasekli jsme se v koloně, ale naštěstí jsme vyrazili s časovou rezervou a stihli jsme se tak včas dostat na místo, rozcvičit se a závodit.

Já dělám atletiku, takže cross country pro mě bylo nové. Stále běháte, ale je to v přírodě (takže běháte kopce, po trávě a všude možně) a hlavně to je týmové, což se mi moc líbí. (Určitě napíšu příspěvěk jenom o cross country, abych to přiblížila těm, kteří o tom nikdy neslyšeli nebo je to zajímá).

Každá se před závodem motivujeme, povzbuzujeme a ten stres není až tak velký. Závod se nám všem povedl a skončily jsme s holkami první!

Cestou na hotel v autobusu panovala nádherná atmosféra, zpívali jsme a slavili povedené závody. Na hotelu jsme v oslavování pokračovali. Naše kamarádka měla narozeniny, takže jsme ji všichni popřáli a upřímně jsme toho přes noc moc nenaspali. xD

V den odjezdu jsme navštívili Huntington city beach, měli jsme čas se podívat po okolí a pak už nás čekala dlouhá cesta zpět domů. Alespoň jsme mohli dospat minulou noc. :D

Byl to skvělý výlet s nezapomenutelnými zážitky a přijde mi, že své kamarády znám zase o trochu více!!!!

Kristýna Mlejnková

Kristýna Mlejnková, Hořovice
studentka v USA, ročník 2021-2022

Jmenuji se Kristýna Mlejnková, je mi sedmnáct let a jako někteří další studenti se letos chystám odletět do USA.
Chtěla bych vám sem napsat něco málo o sobě, abyste měli představu jaká jsem. Od malička mě hrozně baví sporty. Dělám atletiku, kde je moje hlavní disciplína běh na osm set metrů. Na jiné sporty už nemám čas, ale mám ráda trávit čas s kamarády, cestovat po světě s rodinou a poznávat odlišné kultury.
Jsem extrovert, přátelská a cílevědomá. Baví mě vycházet ze své komfortní zóny a učit se nové věci. Zajímám se o zdravý životní styl, kde si užívám pečení a vaření.
Doufám, že vás budou mé příspěvky do blogu bavit a trochu vám přiblížím, jaké to vlastně je žít rok v Americe.
Pokud by vás zajímalo více můžete se podívat na mé dva Instagramy myblondestyle_ a kristyna_mlejnkova