Senior trip

Přátelé, dnešním dnem jsem ukončila školní docházku na Americké střední škole. Ve čtvrtek 6. 5. 2021 byl náš poslední den VE ŠKOLE. To je tak nepochopitelný, ono už je vážně konec. Poslední oběd. A ještě, tento den jsme měli Track Meet, takže nás propustili už ve 2.  Klasicky jsme vzali autobus a strávili celé odpoledne na stadioně. Každopádně, dneska vám povím o našem výletě do Missouri s mojí třídou!

Ze závodů jsme se vraceli až okolo 8 večer. Cestou nás varoval trenér ať nekouříme na školním výletě. Vůbec jsem nechápala, proč zrovna mě a jednu z nejslušnějších holek v naší třidě varuje. Ale co už, my jsme si z toho srandu udělat musely. Ale na to si počkejte. Čas na balení jsem měla až po desáté večer. Stejně toho člověk moc nepotřeboval, takže jsem zabalila úplný základ. V 7 hodin ráno jsme měli sraz na parkovišti u školy. Nejprve nám učitelé prohledali všechny batohy a tašky dopodrobna, aby se ujistili, že opravdu s sebou nemáme žádné nevhodné věci. V 7:30 jsme konečně mohli vyrazit. Dohromady nás jelo 11 holek plus pan učitel a jeho žena.

Věc, která mě mátla celou dobu byl náš RANDOM program. Každá z nás dostala určitou částku peněz, a musím říct, že teda nebyla malá, a z toho jsme si kupovaly všechny vstupy a dárky. Zkrátka cokoliv. Po polední jsme dojeli na místo Osage Beach, Missouri, což byla naše cílová destinace. Tady jsme se domluvili, co chceme dneska dělat. A takhle se to táhlo celou dobu. Nejprve jsme zamířili vyfotit Old Times Photos, pak jsme procházeli hlavní ulicí a nakupovali. Na večeři jsme se vrátili zpátky do hotelu. Ještě bylo hodně času do večerky, a tak nás učitel vzal na go karts. Toho jsem se ze začátku trochu bála, protože všichni mojí kamarádi mají řidičák a ví jak na to. Ale cizinka Helena na tom byla stejně. Součástí hotelu byl i plavecký bazén a vířivka. Tam jsme strávili zbytek večera.

Sobotní ráno jsem se těšila na snídani, protože servírovali french toast. Další otázka přišla hned po snídani. Nikdo neměl menší tušení, co budeme dělat. Ale nakonec jsou někdy spontánní nápady mnohem zajímavější. Jeli jsme znova do nákupního centra, poté jsme zastavili na Starbucks. Tady jsme vyfotili snad nejlepší fotku z celého tripu. Odpoledne jsme měli domluvenou loď na 2 hodiny. Štěstí bylo, že nepršelo. Po druhé v životě jsem si vyzkoušela tubing. Voda byla studená, spíš ledová. Zkusila jsem tubing jednou do vyklopení, pak jsem zůstala ve vodě 2 minuty, než přijela loď a přísahám, moje prsty na rukou zfialověly. Ale zážitek skvělý! Jak jsme tak všechny promrzly ve vodě, tak po pár minutách opalování se všechno obrátilo. Venku se oteplilo, sluníčko peklo a téměř všechny jsme se po hodině vzbudily úplně červené. Pak už bylo na čase se jít schovat a vymyslet něco na další dvě hodiny. Za celý den jsme nic nejedly. Kamarádku napadlo, že si objednáme hromadně sushi a uděláme si malý piknik. Asi 6 z nás jsme jely vyzvednout sushi na celkem vyhlášené místo pro turisty. To jsme ovšem nevěděly, že musíme mít 21 na vstup. Jedné paní jsme vysvětlily, že jdeme vyzvednout jenom sushi. Ta se na nás usmála a pustila nás dovnitř. Kromě cool baru v bazénu jsme se pokochali místním koncertem. Jinak, zdejší sushi měli VÝBORNÉ. Objednaly jsme několik druhů, abychom vyzkoušely od každého trochu. Tímto byl náš žaludek zasycený na poměrně dlouhou dobu. Na večeři jsem šla, ale vůbec jsem neměla chuť na hamburger.

Ještě, než ale začneme večerní program, dopovím vám příběh s trenérem a kouřením. Jednou nás překvapil nápis „we are smokin“, tak jsme se s Haylee vyfotily a poslaly mu foto. Jeho odpověď zněla: „a couple of goofballs“ Tak jo, tohle byl menší funny zážitek. Hodně se mi líbí, jak máme všechny 18, ale energie bylo jako ve školce. Zastavili jsme na trampolíny. Tady byla snad největší sranda. Byli tam malí, možná 10 letí kluci, a chtěli s námi „bojovat.“ Na trampolínách byly měkké balónky, a tak jsme se dali do boje. Celkem fuška. Dokonce i učitel se nám smál. Po skončení, jedna z mých spolužaček spustila alarm v autě. Ještě nebylo moc pozdě, a proto přišel na řadu minigolf. Už mohlo být kolem desáté večer a ano, už na mě únava dolehla. Jako poslední odměnu jsme dostali od pana učitele zmrzlinu na dobrou noc.

ráno před odjezdem

zastávka na Starbucks

Lake of the Ozark

tubing

zmrzající ve vodě

boys in action

večerní smore's

minigolf

Rodiče mi nedávno poslali "za 26 dní naviděnou"