Jarní prázdniny, lyžování a kuřata

Vítejte zpět u dnešního příspěvku, který bude soustředěný nejen na jarní prázdniny, ale také na lyžování a kuřata, která si naše rodina pořídila. Tyto poslední týdny byli opravdu naplněné spoustou různých aktivit. Sešli se jarní prázdniny, kupování kuřat a lyžařský výlet.

Dobrý den milý čtenáři. Vítejte zpět u blogu. Jarní prázdniny nám začaly v sobotu. V neděli jsme hned po kostele vyrazili na dlouhou cestu autem do Colorado Springs. Na náš americký ,,roadtrip” vyrazila celá rodina kromě nejstaršího bratra, který musel pracovat. Jakmile jsme dorazili do Colorado Springs, tak jsme navštívili horskou zoo. Návštěva to byla opravdu zajímavá navzdory tomu, že se zhoršilo počasí a začal foukat studený vítr, takže všechna zvířata vlezla dovnitř. Vtipný zážitek z této zoo bylo krmení žiraf, při kterém byla dcera našeho kamaráda poslintána dlouhým žirafím jazykem. Po zoo jsme se vrátili do hotelu, kde jsme přespali a druhý den ráno jsme opět vyjeli na cestu. Naše další zastávka byl národní park ,,The great sand dunes”. Tyto písečné duhy byli velmi teplé od slunce, takže jsme po nich mohli chodit bez bot. Tento park plný písečných dun vypadá, že v Coloradu nemá co dělat. Obzvlášť, když se člověk rozhlédne a vidí, že za dunami jsou hory a před nimi planina. Po návštěvě tohoto parku jsme dojeli do městečka, kde jsme přespali. Ve zdejším hotelu jsme strávili další dva dny, při kterých jsme navštívili národní park ,,Mesa Verde”, potom jsme pokračovali do národního parku ,,Arches” v Utahu a nevynechali jsme ani návštěvu Colorádského národního monumentu. Najezdili jsme sice spoustu hodin v autě, ale určitě to stálo za to. Nejen, že jsme navštívili mnoho zajímavých míst, ale také jsme mohli z oken auta pozorovat měnící se krajinu.
Po návratu z jarních prázdnin jsme si koupili osm čerstvě narozených kuřat, která máme doma a stavíme pro ně další kurník. Kuřata roustou opravdu rychle, ale zatím jsou stále hebká a malá.
Včera jsme se vrátili z výletu za lyžováním, na který mě vzala moje výměnná rodina. Navštívili jsme dědu výměnné rodiny, který pro nás měl skipasy a vzal nás lyžovat. Lyžování jsem si moc užil. Jeden překvapující fakt byl, kolik obyvatel Colorada nikdy nelyžovalo, přestože žijí rovnou u hor.
Děkuji vám za čtení a budu se na vás těšit příště.