Výlet do Utahu a Homecoming

Vítám vás zpátky na mém blogu a dnes vám povím o mém výletě s mým výměnným tátou a bratrem do Utahu a o Homecomingu na naší škole.

Rovnou začneme výletem do Utahu. Na ten jsme se vydali jen já, Joel (bratr) a Charles (táta). Byla to taková pánská jízda. Jeli jsme na speciální akci, kam jste přijeli s vaším offroad autem a jezdili jste v něm se skupinou dalších lidí na speciálně postavených offroad cestách. Celá tato akce probíhala ve městě jménem Moab. Cesta tam nám trvala autem asi 8 hodin. Město Moab je obklopeno spoustou velkých balvanu a pouští. Na těchto offroad cestách byly překážky - hlavně velké kameny, spousta písku a hodně prudkých kopců. Tento výlet trval celkově 5 dní. První den jsme prakticky strávili celý den v autě. Do Moabu jsme dojeli asi v 6 večer, a tak jsme si stihli jenom sestavit stan, ve kterém jsme spali těch 5 dní.  Další den jsme poprvé jeli na daný trail. Každý trail trval asi od 9 do 3 odpoledne. Já a Joel jsme jenom natáčeli videa, jak z auta, tak jako diváci – to když to bylo moc nebezpečné. Charles řídil naše auto. Bylo to opravu něco, co se jen tak nevidí. Každý den jsme jeli jiný trail a každý den se ztížila úroveň dané cesty. Poslední den jsme zase strávili v autě na cestě zpět domů. Na tenhle výlet opravdu asi nezapomenu.

Od začátku školního roku pořád všichni ve škole mluvili o Homecomingu. Byl jsem zvědavý, co to bude. Je to vlastně přivítání nového školního roku, studentů a učitelů. Koná se společenská “párty“, kde jsou všichni slušně oblečení a tancují. Tomuto tanci předcházel homecoming game, který byl den před party. Homecoming game je zápas v americkém fotbale, který měla naše škola proti jiné škole. Ale zpátky k tomu tanci. Tento rok to probíhalo venku z důvodu přítomnosti korona viru.  Celé to trvalo asi 3 hodiny. S mými 4 kamarády jsme se dohodli, že půjdeme spolu. Před tím jsme šli na večeři do restaurace. Na party jsme tancovali a užívali jsme si to tam. Celá tato akce skončila okolo 9 hodiny večer a všichni, včetně nás, se vydali domů.

auto, kterým jsme jezdili v Utahu

Moab

Homecoming game

homecoming game

Já a moji kamarádi před Homecomingem

Samuel Provazník

Samuel Provazník, Boskovice - Brno
student v USA, výherce stipendia, ročník 2021-2022

Jmenuji se Samuel, je mi 17 let a jsem z Boskovic. Rád sportuju a fotím.