Universal studios

25. září jsme s mými nejbližšími kamarádkami z cross country týmu vyrazily do Kalifornie do Los Angeles.

S mojí hostitelskou rodinou žiji v Arizoně, takže Kalifornii nemáme daleko, což je skvělý.

Vyrazily jsme hned brzo ráno. Po cestě v autě jsme šly nakupovat a ubytovat se v hotelu přímo u Universal studia. Ještě ten večer jsme se šly projít a podívat do obchůdků v Universal studiu a navečeřely jsme se v jedné hrozně dobré restauraci.Večeře

Prohlédnutí Universal city

Druhý den ráno jsme navštívily Hollywood. Zašly jsme do pár obchůdků a stánků a odpoledne nás čekalo samotné Universal studio. Bylo to neskutečný! Nejdříve jsme viděly všechna možná studia z filmů a seriálů, jely jsme tour busem, kde jsme mohly vidět Universal studio více ze zákulisí, vyzkoušely jsme různé horské dráhy a pak už začala Halloween Horror night a s tím i strašidelné domy a hodně srandy! (Udělala jsem krátké video z celého našeho výletu, takže pokud tě zajímá, jak to celé vypadalo, tak se na to určitě koukni.) Odcházely jsme spát okolo třetí hodiny ráno a všechny jsme byly úplně vyřízené, ale spokojené, protože se nám to moc líbilo!

Hollywood

Universal studios!

Poslední den na našem výletu jsme se cestou podívaly do obchodního domu po šatech na homecoming dance, který se nám blížil a vyrazily jsme domů.

Jsem moc vděčná za to, jak rychle jsem si tu našla tak skvělé kamarády, se kterými zažívání nezapomenutelné zážitky a užívám si můj pobyt v USA!

Kristýna Mlejnková

Kristýna Mlejnková, Hořovice
studentka v USA, ročník 2021-2022

Jmenuji se Kristýna Mlejnková, je mi sedmnáct let a jako někteří další studenti se letos chystám odletět do USA.
Chtěla bych vám sem napsat něco málo o sobě, abyste měli představu jaká jsem. Od malička mě hrozně baví sporty. Dělám atletiku, kde je moje hlavní disciplína běh na osm set metrů. Na jiné sporty už nemám čas, ale mám ráda trávit čas s kamarády, cestovat po světě s rodinou a poznávat odlišné kultury.
Jsem extrovert, přátelská a cílevědomá. Baví mě vycházet ze své komfortní zóny a učit se nové věci. Zajímám se o zdravý životní styl, kde si užívám pečení a vaření.
Doufám, že vás budou mé příspěvky do blogu bavit a trochu vám přiblížím, jaké to vlastně je žít rok v Americe.
Pokud by vás zajímalo více můžete se podívat na mé dva Instagramy myblondestyle_ a kristyna_mlejnkova