Colorado a Vánoce

Ahoj, vím že jsem teď dlouho nepsal, ale měl jsem opravdu nabitý program a neměl jsem čas. Začnu od začátku, v listopadu bylo Díkuvzdání a tak jsme jeli na týden navštívit rodinu do Colorada. Cesta do Colorada autem byla náročná, byli jsme 12 hodin v autě cestou tam a 16 cestou zpátky. První den jsme...

se ubytovali v hotelu pouze na jeden den v Colorado Springs, tam jsme si šli prohlídnout jednu z Univerzit a poté jsme jeli další 2-3 hodiny do našeho druhého hotelu v Boulderu. Tam jsme zůstali po zbytek týdne. Všichni jsme byli celkem unavení z cesty a z předchozího výletu, takže jsme zůstali na den v hotelu, třetí den jsme šli bobovat se strýcem a tetou, byli jsme bobovat pár hodin, než nám všem omrzly prsty a celé tělo. Poté jsme se na hotelu převlékli a šli jsme na oběd. Po obědě jsme se šli s Gibsonem projít po městě a nakoupit sladkosti a popcorn na večer k Netflixu. Čtvrtý den jsme šli zase bobovat a pak jsme šli na Díkuvzdání na večeři k tetě a strýcovi, měl jsem klasického krocana s brambory a hráškem, chutnal úžasně. Pak jsme si pár hodin jen tak všichni povídali a večer jsme se odebrali zpět na hotel, druhý den ráno jsme se zabalili a vyrazili jsme domů, abychom to zvládli v jednom dni. Dorazili jsme domů kolem 22 hodiny v pátek, takže jsme jen všichni šli spát. V sobotu jsme nic moc nedělali a v neděli jsme se připravovali do školy. Když jsme přišli zase do školy, byl to předposlední týden před uzavřením známek a závěrečnými zkouškami ze všech předmětů. Takže jsme psali hodně testů a připravovali se na závěrečné zkoušky. Což je vlastně 2hodinový test z každého předmětu, který mám a je to čtvrtina mé pololetní známky. Z většiny předmětů jsem dostal opakování, které pokud vypracuji, tak dostanu body navíc při testu. Takže jsem celý víkend dělal tyto opakování na všechny předměty, balil jsem dárky a byli jsme na návštěvě u jiných příbuzných, kteří měli narozeniny. Pak nastalo pondělí, z prvního testu jsem nebyl moc vystresovaný, ale z druhého opravdu moc, ale nakonec to bylo v pořádku. Na ostatní testy jsem se nijak moc nestresoval. Prošel jsem všemi předměty a teď si jen užívat prázdniny a Vánoce.

Jedna ze snídaní na hotelu v Boulderu.

Má večeře na Díkuvzdání

Zákusky po Díkuvzdání

Sušenky, které jsem upekl.

Palačinky které jsem udělal k snídani.

Oliver Hnát

Oliver Hnát,
student v USA (Austin, Texas), ročník 2019–2020

Poslední příspěvky

21. 12. 2019 Colorado a Vánoce
30. 09. 2019 Jídla a pár dní
17. 09. 2019 Týden ve škole
10. 09. 2019 Víkend 7. 8.